V súčasnosti sa zvyšujú nároky na kvalitu výrobkov a služieb, čo vedie spoločnosti k neustálemu zlepšovaniu sa a efektívnemu uspokojovaniu potrieb zákazníka. Nemenej dôležitý je aj zodpovedný prístup k životnému prostrediu, a to vo všetkých oblastiach podnikania. Oba aspekty by mali byť neoddeliteľnou a prirodzenou súčasťou filozofie každodenného riadenia spoločnosti. Výsledkom správneho dodržiavania týchto prístupov je ocenenie manažérstva kvality (ISO 9001) a environmentálneho manažérstva (ISO 14001), ktoré získala spoločnosť Danube Facility services s.r.o. ešte v roku 2011. Zavedením a certifikáciou systému manažérstva kvality tak zvyšuje hodnotu svojich činností a trvalo zlepšuje výkonnosť. Norma podčiarkuje úzke väzby medzi systémami riadenia kvality, vnútornými procesmi a zdôrazňuje nevyhnutnosť trvalého zlepšovania. Prínosom sú nielen ekonomické efekty, ale zlepšuje sa aj celkové riadenie, image a budovanie firemnej kultúry. Prispieva ku kvalite, stabilite a v konečnom dôsledku k zlepšovaniu procesov v spoločnosti. Zavedením systému environmentálneho manažérstva spoločnosť Danube Facility Services s.r.o. prijala zásady ekologického systému riadenia s cieľom podporiť ochranu životného prostredia a prevenciu voči znečisťovaniu. Prínosom takéhoto konania je úspora energie, minimalizácia odpadu a negatívnych environmentálnych dopadov. „Starostlivosť o životné prostredie považujeme za samozrejmú súčasť všetkých našich činností a postupov. Usilujeme sa zredukovať spotrebu energie, množstvo odpadových vôd a odpadu výberom progresívnejších technológií a ekologicky vhodných materiálov“. Keďže, pre mnohých z Danube Facility Services s.r.o. je ISO dlhodobo prítomnou súčasťou života firmy, aj tento rok sa nám podarilo obhájiť a potvrdiť kvalitatívny a environmentálny štandard našej spoločnosti počas recertifikačného auditu. Zároveň, s procesom zlepšovania, sme zaviedli systém bezpečnosti OHSAS 18001, a stali sa certifikovanou spoločnosťou aj v oblasti BOZP.
So získanými certifikátmi sme sa stali bezpečným výberom v očiach zákazníka, pri uchádzaní sa o štátne zákazky a samozrejme sme vylepšili vnútorný chod firmy a zefektívnili mnohé procesy. Našim cieľom je poskytovať nadštandardné služby, zvýšiť spokojnosť zákazníkov a konkurencieschopnosť na európskych trhoch.